Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) icon

Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова)



НазваниеПодтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова)
Дата конвертации11.09.2012
Размер183.08 Kb.
ТипДокументы



____________________________________________________________________________________________

Год 2005 от Рождества по плоти Бога Слова, Господа Бога и Спаса нашего Iсуса Хрiста Вседержителя

Выпуск № 10 (ЭКСТРЕННЫЙ! 26 августа н/с, Отдание праздника Преображения Господня)

________________________________________________________________________________________________



Слава, Господи, Преображению Твоему! Аминь.



^ СЛОВО РЕДАКТОРА:

Сегодня девятый день упокоения епископа Антония (Баскакова) Богородскаго и Суздальскаго Древлеправославной Церкви, приявшего мученический венец, убитого антихристовыми сергианами в «лучших» традициях ОВЦС МП.

Этот выпуск Вестника скорбный и одновременно радостный, так как у Престола Господа Бога и Спаса нашего Исуса Христа предстоит новый праведник и молитвенник о нас грешных.

^ Сегодня будет отслужена панихида Димитрием, местоблюстителем Готфским и Читинским Русской Катакомбной Церкви Истинных Православных Христиан.



^ Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова)






В УВД "Перово" корреспонденту "Портала-Credo.Ru" 19 августа подтвердили факт пожара в одной из квартир дома 22 (корпус 1) по улице Мартеновская в Москве. По свидетельству соседей, в этой квартире проживал священнослужитель, который в результате пожара погиб.

Ранее сообщалось, без ссылок на официальные источники, что древлеправославный епископ Богородский и Суздальский Антоний (Баскаков) погиб в ночь на 18 августа в своей московской квартире в результате пожара.
Епископ Антоний принадлежал к "курской ветви" новозыбковской старообрядческой иерархии, которую фактически возглавляет епископ Курский Аполлинарий (Дубинин), отделившийся несколько лет назад от древлеправославной патриархии с центром в Новозыбкове. Формально к этой иерархии относится еще епископ Евмений, но он проживает в Румынии, и связь с ним практически не поддерживается.

Епископу Антонию было примерно 50 лет; к старообрядчеству он присоединился около 10 лет назад, а до этого был клириком РПЦ МП; некоторое время о. Анатолий Баскаков (как его звали в миру) был сотрудником ОВЦС МП. В последние годы епископ Антоний был весьма непримиримо настроен к РПЦ МП. Фактически, епархии у него не было, а свой архиерейский титул епископ Антоний объяснял тем, что его предки-старообрядцы происходят из Богородского уезда Московской области, а Суздаль - "просто один из древнейших русских городов".

Панихида по епископу Антонию намечена на 14 часов 20 августа на московском Рогожском кладбище.







^ Исх.№ 304к/117 от 22 августа 2005г.


В Курскую Епископию

Древлеправославной Церкви,

Преосвященному АПОЛЛИНАРИЮ,

Епископу Курскому


Выражаем глубокие соболезнования Вам и всем чадам Вашей Церкви, в связи с гибелью епископа Антония (Баскакова) Богородскаго и Суздальскаго.

Знаем неложно, что сей праведник убиенный врагами Церкви Христовой ныне пребывает у престола Господа Бога и Спаса нашего Iсуса Хрiста.

Ибо благословен он у Бога и Венец Мученический приобрел за слово Истины и Правды.


Вице-президент Фонда,

местоблюститель Готфский

и Читинский Русской Катакомбной

Церкви Истинных Православных

Христиан подпись /Димитрiй Руцкий

герба Абданк/


22 августа (н.с.), святаго апостола Матфея





КОПИЯ


Древлеправославный епископ Курский Аполлинарий

Древлеправославная Церковь (Курская Епископия)


«20» августа 2005г. № 45


^ Духовным чадам и родственникам

Епископа Антония (Баскакова)

Богородского и Суздальского


От имени духовенства и паствы Древлеправославной Церкви (Курской Епископии) выражаем искреннее соболезнование по поводу безвременной кончины Епископа Антония (Баскакова), Вашего духовного пастыря, сына, брата и отца.

^ Тяжело скорбим об утрате сего достойного члена церкви.

Молимся об упокоении души усопшего раба Божия Антония в селех праведных.


Древлеправославный Епископ Курский Аполлинарий, клир и миряне Древлеправославной Епископии Курской.


печать подпись +АПОЛЛИНАРИЙ









Исх.№ 303к/116 от 13 августа 2005г.
^

109152, Москва


Рогожский поселок, 29

Московская Митрополия РПСЦ


Выражаем глубокие соболезнования в связи с утратой, постигшей старообрядческую Митрополию.

Выражаем надежду, что с избранием нового предстоятеля Русской Православной Старообрядческой Церкви, митрополия возьмет курс на полный отказ от любого общения с сергианами из Московской Патриархии и прекратит порочить свое доброе имя сотрудничеством с корыстолюбивыми чиновниками из различных властных структур.


Президент Фонда,

духовная наставница

общины И.П.Х. «Святаго

Божия Пророка Илии» подпись /Галина Чекмарева/


печать


Вице-президент Фонда,

местоблюститель Готфский

и Читинский Русской Катакомбной

Церкви Истинных Православных

Христиан подпись /Димитрiй Руцкий/


13 августа (н.с.), Предпразднество Честнаго и Животворящаго Креста Господня






Александрийское первохристианское заочное катехизическое училище Истинных Православных Христиан:

производится набор слушателей на обучение. Вся информация по адресу Интернет: http://anafemat.narod.ru/katehizis/katehizis.ru

Имеющий уши слышать- да слышит!


С первых веков христианства существовало в Александрии катехизическое училище, которое создало для Церкви догматическую теологию вообще, научила ее ученой экзегетике, дала ей научное самосознание, помогла уничтожить еретические школы, разрешила главные догматические проблемы будущего и превратила древнехристианский энтузиастический дух в аскетико-созерцательный. Мы попытаемся все это возродить и сохранить. Будьте в этом с нами. Да поможет нам в этом Господь Бог и Спас наш Iсус Хрiстос Пантократор! Аминь…


После окончания обучения и сдачи экзаменов, те, кто будут признаны вероисповедно и нравственно подготовленными - примут посвящение великим иэрэйским чином ЯХВЕ Iсуса Хрiста Пантократора в одно из церковных служений, ибо каждый верный христианин есть Царственное Священство. Таковые будут иметь право и обязанность во время служб, треб и молитвословий облачаться в священное одеяние - "ФЕЛОНЬ" ("стихарь").
Благословение Господне да пребудет с Верными, претерпевшими до конца! Аминь...




^ СЛУЖБА
СОБОРУ МУЧЕНИКОВ И ИСПОВЕДНИКОВ,

НОВЫХ РОССИЙСКИХ СТРАДАЛЬЦЕВ,
ЗА ДРЕВЛЕЦЕРКОВНЫЕ ОБРЯДЫ И ОТЕЧЕСКОЕ БЛАГОЧЕСТИЕ ПОСТРАДАВШИХ




Общая память святым угодникам Божиим, за древлецерковные обряды пострадавшим, совершается: по обычаю Старообрядческой Церкви в Неделю пред Неделей святых праотец, а в Катакомбной Церкви 3 апреля.

^ На велицей вечерни, на Господи возвах, стихеры. Глас 4, подобен: Зван свыше.

Егда буря новостей поколеба всю Россию, тогда держимии житейскими сластьми узами удобь влечахуся в страх малодушия, принадлежащии же добре писанию разумеваху тщету новых преданий, их же блюдущеся, оставляху домы и сродствия, изволяюще умрети за отеческия законы, и любящаго их Христа Бога моляху спасти и просветити душа их.

Егда новостей леди ознобиша российския церкви сердце, тогда ярое суровство новолюбителево вооружися прилежно на избранное Христово стадо, и бяху полны темницы любящих отеческое благочестие, но и в мрачных юзницах просвещахуся сердца страждущих светом любве Христовой, Его же моляху спасти и просветити душа их.

Егда новолюбцы начаша утверждати новости в России, тогда грозная их ярость на сыны российския пролияся, и всяк град и место обагряшеся кровьми исповедников, и бяше видети дело преужасно, яко не агарянстии внуцы, но сроднии людии искореневаху древлее святых предание, томими же за православие ревнителие Христа Бога моляху спасти и просветити душа их.

^ Глас 6, подобен: Вся возложше.

Ельма точию новости в российскую церковь вступиша, абие исповедническая храбрость возопи левским гласом на внесенное новолюбителей лакомство; не подобает, глаголюще, прелагати предел вечных от отец положеных, но упившиися мстом новолюбители, мучаху их горькими муками, они же люте ураняемы вопияху Христови: укрепи нас, Iсусе, в предании Твоих угодников.

Великою злобою возъярившеся новолюбителие и искаху по градом и весем хранящих отеческое благочестие, ретящежеся посылаху воины в пустыни и дебри, да уловят преподобных пустынножителей, живущих по отеческим преданием, и елицы в суровыя их руки впадаху, различными ранами уязвляхуся, умильно вопиюще Христови: Iсусе Сыне Божий утверди нас в Твоем исповедании.

Мрачнии темницы показовахуся страдальцам яко чертози, углии же яко цвети зряхуся, биения же, раны и жжения, яко унизания камением и бисером, златозарными рясны, узы, железа и чепи и удавляющия их вервия, яко медвяныя чаши пияху, ими же умерщвляеми зовяху: Iсусе Сыне Божий, причти нас со святыми Твоими.

Слава, глас 8. Что вам принесем, доблии страдальцы, яко по отеческих законех добре ревнующе, остависте домы и сродствия, страдальческим подвигом усердно вдавшеся, победили есте новолюбителей суровость, ибо ни бдения, ни раны, ни меч, ни огнь, не отвергоша вас от любве Божия, ни от предания святых угодников, с ними же молитеся Укрепившему вас соблюсти от враг наших, яко да вашими молитвами спасаеми, избудем всякаго лукаваго ловления и мучительства и получим от Спаса милость в день судный.

Паремии: 1) Тако глаголет Господь, 2) Праведных души в руце Божии, 3) Похваляему праведнику.

^ На литии стихеры, глас 1.

Страдальческое торжество наста днесь, братие, приидите возвеселимся, тии бо по отеческим преданиям страждуще веселяхуся, в пламенных источниках купающеся, яко в воде покойне прохлаждахуся, и смерть за церковныя законы приемлюще, яко медяныя соты пияху; за сия же вся ныне в породе райстей ликующе, радуются и молятся Христови о празднующих нас любовию святую память их помилованным нам быти и спасти душа наша.

Глас 2.

Иже прежде апостольским проповеданием и святых восточных отец учением святая Церковь российская украшена сущи радовашеся, и своя чада ко Христу приводящи веселящеся, и день от дне, яко порфирою царскою содеяна ликоваше, ныне же новолюбителие дерзостию от всея тоя лепоты обнажена узреся, ибо двоеперстное сложение исповедающе Христа во двою естеству, во единой же ипостаси, увы дерзостно, арменским поречеся, и крест Христов трисоставный от печатания просфир отъяся и брынским безчестно назвася, вместо же двоеперстнаго сложения триперстное образующе, единеми треми персты таинство Святыя Троицы, и воплощение Бога Слова с клятвою утвердися, и крест двочастный на освящение всех таин церковных предадеся, и прочия чины и уставы древле-церковныя лютым гонениям ветром поколебашеся, от таковаго искушения спаси ны, Боже, и помилуй нас.

Глас 4.

Егда сих новостей излитие видевше древних церковных законов хранителие, и тако матерь их древлюю святую Церковь, сицевыми временами люте терзаему, ополчившеся верою, и соединивше любовь с надеждою, сташе по законех церковных мужески, не до пролития кровей точию, но и до самыя смерти, юже различными образы с радостию приемлюще, моляху Господеви, да приемлет душа их в прохладную теплоту недра Авраамля, ихже подвиги и страдания венча Господь великими знаменьми, ибо и отрезанными языки исповедаху древнее благочестие, и отсеченныя руки показоваху двоеперстное сложение, тех страдальцев память и мы праздноваху, молимся избавитися нам от всякаго искушения вражия и спастися душам нашим.

Слава, глас 3. Апостольским преданием известнии хранителие бысте святии страстотерпцы, Святыя бо Троицы едино существо, и воплотившагося Бога Слова во двою существу, сложением перст, по древнему святыя Церкви преданию, правоверно проповедание новолюбителей хуление ревностно низложисте, с ними же и единомышленники их до концы посрамивше, правое же святых отец исповедание своими кровьми запечатлесте, тем же и мы от прелести новолюбителей сохраненым быти и нескверно наше житие в вере соблюсти вашими молитвами молимся.

^ И ныне: Богородичен.

На стиховне стихеры, глас 5. Подобен: Радуйся.

Радуйся, мысленный раю, и ты, Едеме, веселися, яко не к тому жалееши о твоих жителех, яко прельстивый в тебе древле перваго Адама, не возможе ныне страхом томления запяти ног идущих к тебе чад твоих путем православия, тии бо терпением своим победиша бывающее в слабых душах малодушие и несумненно душею течение свое скончавше, в тебе ныне ликующе, молятся Христови даровати душам нашим велию милость.

Стих: Возваша праведнии.

Радуйся невесто Iсусова Церкве, яко на законех твоих бравшиися твои сынове, и вземше победу одоления, принесоша Жениху твоему Христу различных мучений раны, яко честно и преценовено, его же той приим венча их славою безконечною, в ней же ныне ликуют со всеми святыми, наслаждающеся вечнаго блаженства, и с первомученики венчавшему их молятся непрестанно даровати душам нашим велию милость.

Стих: Многи скорби праведным.

Радуйтеся страдальцы всечестнии, иже последним вашим страданием первых страдальцев почести приемлюще, будут бо рече, последния первии, и первии последнии, вы бо в девятую и в единодесятую годину века мужества своего непреклонным подвигом и трудами равную первым мучеником мзду приясте, с ними же ныне водворяющеся в небесных обителех, поминайте и нас, память вашу любовию совершающих, Христови молитеся, даровати душам нашим мир и велию милость.

Слава, глас 7.

Что шум празднующих умножается, яко светлии страдальцы светлостию подвигов своих вся грады озариша, на всех бо стогнах реки кровей их протекоша, и всех видимых церквей праги тех кровьми обагришася, не хотяще бо святии новопреданных обычаев прияти и в церквах до излития крове служительми церковными биени быша, вопиюще вся зрящему оку: виждь Владыка наша страсти и даждь нам вышния почести, и не предаждь душ наших в погибель, тебе бо любим Единаго Бога нашего, прославляющаго в чудесех святых Твоих.

^ И ныне, Богородичен.

Тропарь святым, глас 4.

Яко отеческих законов усерднии хранителие, и древлецерковных обычаев неусыпнии стражие, святии новии страдальцы, Владыку всех молите, невредимым всем в православии быти и нам, память вашу почитающим, спастися.

^ Слава и ныне, Богородичен: Иже от века утаенное.

На утрени по 1-й кафизме седален, глас 1.

Добра ваша купля, святии, яко земными страстями небесныя почести стяжасте, плоть бо свою на раны и томления вдасте, Духа Святаго благодати сподобистеся, ею же просвещаеми водворяяся в райских селениях, моляще о нас единаго человеколюбца (Дважды).

^ Слава и ныне, Богородичен. Едем прежде затворен, твоим рожеством ныне отверзеся, Дево Пречистая, во иже христианстии народи входят невозбранно, имуще Тя пространну дверь спасения, Твоими бо молитвами вси роди человечестии от всяких бед избавляются, и неотъемлемое богатство получают.

^ По 2-й кафизме седален, глас 6.

Удивишася подвигу вашему святии небеснии чинове, яко вы противу новолюбителей мужески ополчившеся победиша тех козни и мщения терпением своим, и того ради вселистеся на воде покойне, в ней же наслаждающеся вечных благ, не забудите и нас в нуждах наших (Дважды).

^ Слава и ныне, Богородичен. Законы Сына Твоего, и предания святых Его угодников соблюдающи, Дево, святии страстотерпцы предаша себе на различныя мучения, не хотяще отступити отеческих повелений, и в скорби сущи тебе на помощь призываху, и мы с ними вопием, не забуди нас, Владычице, в нуждах наших.

Величание. Величаем вас, святии новии страстотерпцы, и чтем, еже по Христе ваше за отеческия законы крепкое страдание.

^ Седален по полиелеосе, глас 8-й.

Отеческия законы, крепкое стояние и богоугодныя чины и обычаи усердно соблюдающе, к новостем приити не восхотесте, и обычаев иностранных возгнушастеся, и того ради великия муки претерпесте и на конец различными смертьми скончавшеся, и ныне во свете немерцаемом пребывающе, молите за всех память вашу любезно почитающих (Дважды).

^ Слава и ныне, Богородичен.

Ни который язык по достоянию возможет Тя воспети, Мати Дево Пречистая. Ты бо небесным и земным неотъемлемую благодать Твоим рожеством даровала еси, тем же страждущии по отеческих законех Твоим заступлением спасаеми, вопияху: подаждь нам помощь Владычице чистая.

Прокимен. Возваша праведнии. Стих: Многи скорби праведным. Евангелие от Матфея, зачало 36.

По 50-м псалме. Слава: Молитв ради святых новых страстотерпец.

Стихера, глас 5.

Приидите отцелюбное собрание, соберитеся хранящии церковное древнее предание, снидитеся святых обычаи лобызающии, се бо лик святых за сия вся пострада явися, и светлостию исповедания возвесели святую Церковь, яко по законех ея усердно пострадаша, сии страстотерпцы и ныне молятся Христови сохраненным быти и нам от соблазн льстиваго, святую тех память любовию почитающих.

^ Канон святым исповедником новым
страстотерпцем, глас 6.


Песнь 1.

Ирмос: Помощник и покровитель бысть мне во спасение. Се ми есть Бог и прославлю И, Бог отца моего, и вознесу И. Славно бо прославися.

Запев: Святии исповедницы, молите Бога о нас.

Юности моея прегрешения ведый, трепещу языка моего прострети к похвалам мученик, обаче с ними вопию Господиви: славно бо прославися.

Агнче Божий Iсусе Христе, просвети ми смысл воспети за имя Твое святое, и за предания святых Твоих умерщвленыя, да с ними усердно Ти вопию: славно бо прославися.

Слава. Твоих угодников, Боже, предания и обычаи соблюдающе святии страстотерпцы, не приложишася к новолюбцам, и во страданиях своих Тебе вопияху: славно бо прославися.

^ И ныне, Богородичен. Из Тебе воплощьшагося Бога Слова, Дево Мати, знающе страдальцы и за обычаи и предания угодников Божиих, умрети желающе, вопияху Сыну Твоему: славно бо прославися.

Песнь 3.

Ирмос. На твердем камени Твоея веры помышление утверди мя, Господи, Тя бо имамы, Блаже, прибежище и утвержение.

Чтуще Божественная писания страстотерпцы, познаша новых преданий хитроплетенную мрежу, вопияху Господиви: соблюди нас, Боже, во отеческих обычаях, яко Ты еси наше утвержение.

Огнем Божественныя любви распаляеми, святии оставляху домы и сродствия и пришлецы в чуждых странех возлюбиша, ко Владыце взывающе: яко Ты еси наше утвержение.

Полное грозы повеление, егда о перемене отеческих преданий всю Россию пройде, тогда святии ревнителие вопияху Владыце, яко Ты еси наше утверждение.

Веление томителей преобидяще, страстотерпцы вопияху к Тебе: о Богомати, помози нам соблюсти святых Твоих обычаи, яко Ты еси наше утвержение.

Седален, глас 4.

Предвари избавити ны от скорбей наших, Богоневесто, яко вси по Бозе к Тебе прибегаем, имуще молящихтися о нас и Сына Твоего страдальцев, их же молитвами спаси нас Богомати щедрая.

^ Слава и ныне, той же.

Песнь 4.

Ирмос. Удивися Твой разум, от мене услышавшу преславная веления смотрения Твоего, укрепи же ся возлюбления Твоего, Ты бо моея нищеты не отвержеся.

Обыде вас новолюбителей стремление, яко велика биюще и вяжуще, вся исповедающих отеческое благочестие, вы же к страданиям яко к великим почестем приити усердно потщастеся.

Ненавидящии древних преданий искаху вас содержащих тая не точию по домом, но и по дебрем, и немилостиво биюще, вы же раны и томления подъемлюща, и не восхотесте отступити отеческих велений.

Огнь вселящь, аще пожигаша плоти ваша, страстотерпцы, душевная доброта в вас не увядаше, ибо лютых мучений страсти большия обещеваху вам почести.

Ков и лукавство сплетаху новолюбителие на мучение, имже тщахуся отвратити их от древних содержаний, но тии в муках суще, помощию Твоею, Пречистая, одолеваху имущим их погибель.

Песнь 5.

Ирмос. Союзом любве связуеми апостоли, владущему всеми себе Христу предавше, красны ноги умываху, благовестующи всем мир.

Апостольския светлии любве, светлии сообразницы бысте святии страстотерпцы, ибо и в разсеянии суще едину веру отеческую непременно соблюли есте.

Земля кровию вашею, аще и по вся дни обагряшеся, но благочестие отеческое в вас больше распространяшеся, обычаи бо есть Церкви в гонении паче умножахуся.

Хуляще новолюбители отеческия предания, повелеваху вам тая проклинати, вы же исповедницы и отрезанными языки вашими отеческия законы ясно проповедали есте.

Имя Рождьшагося из Тебе Iсуса Божия велегласно святии пред мучительми нарицаху, и в муках суще тебе, Дево Пречистая, призываху на скорую помощь.

Песнь 6.

Ирмос. Возопих, Господи, злыми одержим возведи мя молюся, изриновен истля бо помянух Спасе, и возвеселися сердце мое.

Князи людстии собрашеся вкупе на исповедающия отеческое православие, вы же страстотерпцы добльственно подъясте нанесенныя от них скорби.

Сонм новолюбителей умышляше присно, како искоренити любящия отеческое богоугодное предание, но вера ваша, мученики, одолеваше их суровство.

Елико новолюбители лукавым истязанием вязаху исповедники, толико множае сами себе к стыду свождаху, ибо поселянская простота одолеваше их суетную мудрость.

Чертоже Божий, Марие Богоотроковице, сподоби нас ходатайством Твоим получити радость, ея же выну наслаждаются пострадавшии по благочестии.

Кондак, глас 3.

Лик святых новых страдальцев, различными муками по отеческих законех ревностно скончавшеся, любезно почитающе, усердно молим их, вопиюще: не забудите нас святии в напастех наших.

Икос. Грозное новолюбителей томление взволнова вся российския грады и протяже непреломляемую вязания веригу на каждаго человека, хранящаго древлеотеческое благочестие, и бяху темницы полны юзников, овии посекаеми бываху, друзии живи огнем сожигаеми, и прочими муками утомляеми, гоними же и мы усердно вопием: не забудите нас святии в напастех наших.

Песнь 7.

Ирмос. Отроцы в Вавилоне пещи пламенныя не убоящеся, но посреде огня ввержени прохлаждаеми зовяху: благословен еси Господи Боже Отец наших.

Единаго Христа во двою естеству совершену сложенома двема перстома быти образующе святии, вопияху к Нему: благословен еси Господи Боже Отец наших.

Триперстнаго сложения нововводнаго никонияны не приемлюще святии и того ради мучими, Христови вопияху: благословен еси Господи Боже Отец наших.

Отеческаго предания обычаи соблюдающе мученицы пояху двойственне аллилуйя, вкупе же и слава Тебе Боже, и сего ради страждуще вопияху: благословен еси Господи Боже Отец наших.

Имя воплощшагося из Тебе Дево Iсуса, иты приложения отметающи святии, и того ради нещадно томими, усердно Сыну Твоему вопияху: благословен еси Господи Боже во веки.

Песнь 8.

Ирмос. По законе отчи преблажении в Вавилоне юнии беду приемлюще, царюющаго небрегоша повеления безумнаго, и совокуплении в нем же не изваришася огни держащему достойно возсылаху песнь: Господа воспевайте дела и превозносите Его во веки.

Никона одержимаго обличили есте страстотерпцы новии, Церковь Русскую латынником на расхищение и овец погублению вдавшему, и того ради ураняеми бысте люте страстотерпцы, и уста ваша новолюбителей рукама сокрушахуся, и изволисте умрети ради Христа, ереси не приемлюще.

Имуще святии юношей древлих тричислением Троицу образующих, трисоставнаго креста Владычна образу поклоняются любезно, и всем тайнам церковным таковаго образа подобием освящаемым быти исповедали есте.

Не подклонисте глав ваших под пятиперстное сложение страстотерпцы, подаваемое от рук новых иереов неведущим тайны людем, но бежаста того, яко меча остра, и мучимым быти нежели небывалым новостем приобщатися.

Тобою под леты безлетно же от Отца рожденаго Дево закалаемаго от правоверных иереев за спасение мира Агнца достойнии токмо древле причащахуся, и просяще избавитися и моляху Тя Пречистая Мати.

Песнь 9.

Ирмос. Странствия владычня и безсмертней трапезе на горнем месте высокими умы вернии приидите.

Имуще святии великую ревность по отеческих законех, и бояшеся впадати в мучительныя руки, да не отвергнется хранимаго вами благочестия, и того ради сами себе умертвили есте различно.

Щедроты Божии дивно вас, страдальцы, прославляху, отрезанными бо языками паче невреженных языков отеческое благочестие пред мучительми проповедали есте.

Ангели Божии, сходяще с небесе на сгоревшия за благочестие место, видими бяху, и страстотерпческия полки на небесныя круги вступающия зовяху, их же молитвами спаси нас Боже Преблагий.

3аконы Сына Твоего Владычице, и предания угодников Того соблюдающе страстотерпцы, пострадаша различно, тех приими, о Богомати, молящихтися за ны и спаси нас.

Светилен. Отеческаго благочестия крепкия столпы усердно почтем, тии бо изволили умрети паче, нежели церковных преданий отврещися, и ныне во светлости праведных суще молятся о нас Господеви выну (Дважды).

^ Слава и ныне, Богородичен. Чертозе Божий светлый, человеколюбивая Дево Богомати Марие, подаждь нам силу и крепость противу гонящих, мужески стати, и во отеческих законех до конца пребывати, и в села праведных вселитися.

^ На хвалитех стихеры, глас 8, подобен: О преславное чудо.

О преславное чудо, яко на конец веков древним страдальцам сообразнии явишася, вся сия устрои теплейшая ко Христу любы, ею же влекомы, страдальцы вопияху к Нему жалостно: спаси нас Iсусе Царю, яко ни огнь, ни меч не разлучи нас, сия вся подъемлем.

О преславное чудо, яко Тебе ради ни меч, ни огнь, ни раны, ни биения, ни жесточайшая долговременная томления не возмогоша оторгнути мучеников от Христовы любви и от отеческих законов и обычаев отвратити, и в муках убо суще вопияху Христови: спаси нас Iсусе Сыне Божий, яко сия вся страждем за предание святых Твоих.

О преславное чудо, яко на пир зовый мученицы, весело вметахуся во огнь и воду, и на остреющая лютая оружия, и не тако услаждахуся медвяными соты, яко же испитием сия чаши за отеческия законы, и тако вопияху: всех содетелю, Iсусе Женише церковный, спаси нас, за предания Невесты Твоея страждущих.

Слава, глас 6. Днесь радуется верных множество, явибося мужески доблии страстотерпцы, посрамляюще новолюбцы, ибо и отрезанными языки обличаху тех новостей содержание, и идяху путем, идущим в породу небесную, ею же видевше могущия и тогожде усердия емшеся, пострадаша терпеливо, и ныне молятся вкупе, спасти любовию память их почитающих.

И ныне, Богородичен: Богородице, Ты еси лоза истинная.

На литургии апостол к Римляном, зачало 99. Евангелие от Матфея, зачало 80.



Всероссийский Вестник ИПХ “Русское Православие” издается на пожертвования верующих и взносы соратников. В настоящее время Вестник является единственным в России печатным органом канонической Русской Катакомбной Церкви Истинных Православных Христиан, имеющей апостольское преемство чрез Святых Новомучеников и Исповедников Российских.

Желающие помочь изданию, могут пересылать средства на данный счет с пометкой- «на уставные цели»:
Р/с: 40703810600000000245, в ООО КБ "Мегаполис", 428032, г.Чебоксары, ул. Карла Маркса, д.22, ИНН: 2126003130/212801001, БИК: 049706723, Корр.счет: № 30101810600000000723, ОКПО: 35959503, ОКОНХ: 96120, на уставные цели,
Почтовый адрес: Некоммерческая организация "Благотворительный фонд легализации Истинного Православия "Новый АВВАКУМ", ОГРН: 1032127013731, ИНН: 2127327723/212701001, почтовый адрес: 428006, г.Чебоксары-6,а/я-20.
E-mail: rus-orth@nm.ru или russianorthodox@narod.ru

Наш сайт: http://www.russianorthodox.narod.ru


Тираж: ограничен только потребностью наших читателей

Издается по благословению Судии и Вождя Димитрiя, местоблюстителя Готфской и Читинской Архиепархий Русской Катакомбной Церкви Истинных Православных Христиан









Похожие:

Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconИсх.№304к/117 от 22 августа 2005г. В курскую Епископию Древлеправославной Церкви, Преосвященному аполлинарию, Епископу Курскому
...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconВыпуск №11 (30) (13 июня н/с, Мучеников Евпатия Коловрата и Иоанна Сусанина; Св. Священномученика Антония (Миловидов) епископа Усть-Катавскаго (+1937г
Год 2007 от Рожества по плоти Бога Слова, Господа Бога и Спаса нашаго Iсуса Хрiста Вседержителя
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconМучеников Евпатия Коловрата и Иоанна Сусанина; Апостола от 70-ти Ерма; Священномученика Антония (Миловидов), епископа Усть-Катавского (+1937) Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе! Аминь. Официоз
Год 2006 от Рожества по плоти Бога Слова, Господа Бога и Спаса нашаго Iсуса Хрiста Вседержителя
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconПравославные суздаляне почтили память преп. Евфросинии суздальской
Митрополит Суздальский и Владимирский Валентин в сослужении Высокопреосвященного Архиепископа Борисовского и Отрадненского Феодора,...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconГрамата о поставлении во Епископа
Москве, возведен в сан Епископа целибатный иерей (пресвитер по чину исповедническому) Русской Катакомбной Церкви Истинных Православных...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconОб Общей теории неуничтожимости человечества (отнч) 04. 04. 2006 Ирена Кононова
Одной из фундаментальных причин деградации и гибели социальных систем является ущербность понятийной, ценностной и критериальной...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconА. А. Карелину 103265, г. Москва, улица Охотный ряд, дом 1
О гибели туристов в районе горы Отортен, начато 1959 г., закончено 1959 г Загадка гибели группы Дятлова до сих пор нераскрыта и волнует...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconСиндром гибели щенков
Недавно Hazel Hunt попросила меня написать статью для журнала, основанную на моем опыте лечения синдрома гибели щенков и бактериальных...
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) iconПаспорт серии N, выданный " " 20 г
На момент заключения настоящего договора указанная квартира принадлежит Продавцу на праве собственности, что подтверждается
Подтверждается факт гибели древлеправославного епископа Антония (Баскакова) icon5а предмет
Прочитать сказку Антония Погорельского «Черная курица,или подземные жители»,ответить на вопросы на стр. 151,152
Разместите кнопку на своём сайте:
Документы


База данных защищена авторским правом ©podelise.ru 2000-2014
При копировании материала обязательно указание активной ссылки открытой для индексации.
обратиться к администрации
Документы

Разработка сайта — Веб студия Адаманов