Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа icon

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа



НазваниеСтих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа
страница1/3
Дата конвертации30.06.2012
Размер447.56 Kb.
ТипДокументы
  1   2   3
1. /Неделя мясопустная 2004.docСтих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа

Подобает ведати, аще случится праздник Сретения Господня в Неделю мясопустную.

В субботу, на Малей вечерни, стихиры воскресны гласа на 4. Глас 2.

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа.

Прежде век от Отца рождшемуся Божию Слову, воплощшемуся от Девы Марии, приидите поклонимся: Крест бо претерпев, погребению предадеся, яко Сам восхоте: и воскрес из мертвых, спасе мя заблуждающаго человека. [Дважды.]

Христос Спас наш, еже на ны рукописание пригвоздив на Кресте заглади, и смертную державу упраздни: покланяемся Его тридневному Воскресению.

Со архангелы воспоим Христово Воскресение: Той бо есть Избавитель и Спас душ наших, и в славе страшней и крепцей силе, паки грядет судити миру, егоже созда.

Слава, и ныне, праздника, глас 4, самогласен:

[Андреа Критскаго:] Днесь Священная Мати, и святилища вышши, во святилище прииде, явльшая миру Законодавца, и закона Творца, Егоже на руки прием старец Симеон, радуяся взываше: ныне отпущаеши раба Твоего, яко видех Тя Спаса душ наших.

Таже, Свете тихий: Посем, прокимен: Господь воцарися, в лепоту облечеся. Трижды. Стих: Облечеся Господь в силу, и препоясася. Таже, Сподоби Господи в вечер сей: иерей же ектении не глаголет: но поем:

На стиховне, стихиру воскресну, глас 2:

Воскресение Твое Христе Спасе, всю просвети вселенную и призвал еси Твое создание: Всесильне Господи слава Тебе.

И праздника стиховна Великия вечерни, с припевы их. Глас 7. Космы монаха:

Украси твой чертог, Сионе, и подыми Царя Христа, целуй Марию, Небесную Дверь: Та бо престол Херувимский явися, Та носит Царя Славы. Облак света есть Дева, носящи на руках Сына прежде денницы, Егоже приемь Симеон на руки своя, проповедуя людям Владыку Сего быти живота и смерти и Спаса миру.

Стих: Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему, с миром.

Возсиявшаго прежде век от Отца, напоследок же от ложесн Девических носящи в церковь неискусобрачная Мати, в Синайстей горе Законоположившаго, повелению законному повинующася принесе святителю старцу и праведнику, Христа Господа видети обещанна. Егоже приемь Симеон на руки своя, возрадовася, вопия: Бог есть Сей, Отцу Соприсносущный, Избавитель душ наших.

Стих: Свет во откровение языков и славу людей Твоих Израиля.

Носимаго на колеснице Херувимстей и Певаемаго в песнех Серафимских носящи на руку Богородица Мариа, неискусобрачно из Нея Воплощшагося, Законодавца, закона исполняюща чин, подаяше рукам старца иерея.
Живот же носяй живота прошаше разрешения, глаголя: Владыко, ныне отпусти мя возвестити Адаму, яко видех непреложна Отроча, Бога Превечнаго и Спаса мира.

Слава, и ныне, глас 2.

Подобен: Доме Евфрафов:

Приими, о Симеоне! Всечистая вопияше, во объятия яко Младенца Господа славы, и мира спасение.

Тропарь воскресен, глас 2:

Егда снизшел еси к смерти, Животе Безсмертный, тогда ад умертвил еси блистанием Божества. Егда же и умершия от преисподних воскресил еси, вся силы небесныя взываху: Жизнодавче Христе Боже наш, слава Тебе.

Слава, и ныне праздника, глас 1:

Радуйся благодатная Богородице Дево, из Тебе бо возсия Солнце правды Христос Бог наш, просвещаяй сущия во тьме: веселися и ты старче праведный, приемый во объятия Свободителя душ наших, дарующаго нам воскресение.

И отпуст.

На Велицей вечерни, поем, Блажен муж, кафисму всю. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, глас 2.

Стих: Изведи из темницы душу мою, исповедатися имени Твоему.

Прежде век от Отца рождшемуся Божию Слову, воплощшемуся от Девы Марии, приидите поклонимся: Крест бо претерпев, погребению предадеся, яко Сам восхоте: и воскрес из мертвых, спасе мя заблуждающаго человека.

Стих: Мене ждут праведницы, дондеже воздаси мне.

Христос Спас наш, еже на ны рукописание пригвоздив на Кресте заглади, и смертную державу упраздни: покланяемся Его тридневному Воскресению.

Стих: Из глубины воззвах к Тебе Господи, Господи, услыши глас мой.

Со архангелы воспоим Христово Воскресение: Той бо есть Избавитель и Спас душ наших, и в славе страшней и крепцей силе, паки грядет судити миру, егоже созда.

И Триоди дне подобны 4. Глас 6.

Подобен: Всю отложивше:

Стих: Да будут уши Твои, внемлюще гласу моления моего.

Егда хощеши приити, суд праведный сотворити, Судие праведнейший, на престоле славы Твоея седяй, река огненная пред Твое судилище ужасающая влечет всех, предстоящим Тебе небесным силам, человеком же судимым страхом, якоже кождо содела: тогда нас пощади, и части Христе сподоби спасаемых, яко благоутробен, верою молим Тя.

Стих: Аще беззакония назриши Господи, Господи, кто постоит? Яко у Тебе очищение есть.

Книги разгнутся, явлена будут деяния человеков, пред нестерпимым судилищем: возшумит же юдоль вся страшным скрежетанием плача, вся видящи согрешившия, вечнующим мукам, судом праведным Твоим отпущаемыя, и бездельно плачущия Щедре. Темже Тя молим Блаже: пощади нас поющих Тя, едине Многомилостиве.

Стих: Имене ради Твоего, потерпех Тя Господи, потерпе душа моя в слово Твое, упова душа моя на Господа.

Возгласят трубы, и истощатся гробы, и воскреснет человеческое все естество трепещущее, добрая содеявшии, в радости радуются, чающе мзду восприяти: согрешившии же трепещут, люте рыдающе, в муку посылаеми, и от избранных разлучаеми. Господи славы, ущедри нас яко Благий, и части сподоби возлюбивших Тя.

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа.

Плачу и рыдаю, егда в чувство прииму огнь вечный, тьму кромешную, и тартар, лютый червь, скрежет же паки зубный и непрестанный, болезнь имущу быти без меры согрешившим, и Тебе преблагаго нравом лукавым прогневавшим, от нихже един и первый есмь аз окаянный: но Судие, милостию Твоею спаси мя, яко благоутробен.

И праздника 3. Глас 1-й самогласны: [Германа патриарха:]

Стих: Яко у Господа милость, и многое у Него избавление, и Той избавит Израиля от всех беззаконий его.

Глаголи Симеоне, Кого нося на руку в церкви радуешися? Кому зовеши и вопиеши: ныне свободихся, видех бо Спаса моего: Сей есть от Девы рождейся: Сей есть от Бога Бог Слово, воплотивыйся нас ради, и спасый человека, Тому поклонимся.

Стих: Хвалите Господа вси языцы, похвалите Его вси людие.

Приими, Симеоне, Егоже под мраком Моисей законополагающа, провиде в Синаи, Младенца бывша, закону повинующася: Сей есть законом глаголавый, Сей есть во пророцех реченный: воплотивыйся нас ради, и спасый человека, Тому поклонимся.

Стих: Яко утвердися милость Его на нас, и истина Господня пребывает во век.

Приидем и мы, песньми божественными Христа усрящем, и приимем Его, Егоже спасение Симеон виде, Сей есть, Егоже Давид провозвести, Сей есть во пророцех глаголавый: воплотивыйся нас ради, и законом вещавый, Тому поклонимся.

Слава, Триоди, глас 8.

Егда поставятся престоли и отверзутся книги, и Бог на суде сядет, о кий страх тогда ангелом предстоящим в страсе, и реце огненней влекущей! Что сотворим тогда во многих гресех повиннии человецы? Егда же услышим зовуща Его, благословенныя Отца в Царство, грешныя же отсылающа в муку: кто потерпит страшнаго онаго изречения? Но едине Человеколюбче Спасе, Царю веков, прежде даже кончина не приспеет, покаянием обратив, помилуй мя.

И ныне, праздника, глас 6.

[Иоанна монаха:] Да отверзется дверь небесная днесь: безначальное бо Слово Отчее, начало приим под леты, не отступль Своего Божества, от Девы яко Младенец четыредесятодневен, Материю вольне приносится в церковь законную: и Сего на руки приемлет старец, отпусти зовый раба Владыко: ибо очи мои видеста спасение Твое. Пришедый в мир спасти род человечь, Господи слава Тебе.

Вход. Прокимен дне: и чтения праздника 3.

Исхода чтение. [Главы 12 и 13.]

Глагола Господь к Моисею в день он, воньже изведе сыны Израилевы от земли Египетския, глаголяй: Освяти Мне всякаго первенца перворожденнаго, разверзающаго ложесна в сынех Израилевых. И иде Моисей, и собра вся люди, и рече: Помните день сей, воньже изыдосте от земли Египетския, из дому работы. рукою бо крепкою Господь изведе нас оттуду: И сохраните закон Его. И будет, аще яко аще введет вас Бог в землю Хананейску, имже образом клятся отцем твоим. И отлучиши всякаго первороднаго, разверзающаго ложесна, мужеск пол Господу. И будет, яко аще вопросит тя по сих сын твой, глаголя: что сие? и речеши ему: яко рукою крепкою изведе нас Господь от земли Египетския, из дому работы. Егда бо ожесточи фараона не отпустити нас, поби Господь вся первородныя в земли Египетстей, от первородных человеческих, даже до первородных скотских. Сего ради аз жертву Господу приношу: всякаго отверзающаго ложесна, мужеска полу, и всякаго первороднаго сынов моих избавлю. И будет в знамение непоколебимо пред очима твоима. Яко тако рече Господь Бог Вседержитель: яко перворожденная сынов твоих даси Мне. И будет, всяк иже аще родит отроча мужеск пол, в день осмый обрежете ему плоть крайнюю его: И тридесять и три дни не внидет во святилище Божие ко священнику, дондеже исполнятся дние очищения. И по сих принесеши Господу агня единолетно, непорочно, во всесожжение, и птенца голубина, или горличищна, при дверех скинии свидения, ко святителю. Или вместо сих принесеши пред Господем два птенца голубина, или два горличища, и помолится о нем священник. Яко воздаяние воздающии сии Мне суть, от всех сынов Израилевых, и приях их, И освятих я Мне, вместо первородных Египетских, воньже день поразих всякаго первенца в земли Египетстей, от человека до скота: рече Бог Вышний Святый Израилев.

Пророчества Исаиина чтение. [Глава 6.]

Бысть в лето, в неже умре Озиа царь, видех Господа седяща на престоле высоце, и превознесенне, и исполнь дом славы Его. И серафими стояху окрест Его, шесть крил единому, и шесть крил другому. И двема убо покрываху лица своя, двема же покрываху ноги своя, и двема летаху. И взываху друг ко другу, и глаголаху: Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, исполнь вся земля славы Его. И взятся наддверие от гласа имже вопияху, и дом исполнися дыма. И рех: о окаянный аз! Яко умилихся, яко человек сый, и нечисты устне имея, посреде людей нечистая устна имущих аз живу: и Царя Господа Саваофа видех очима моима. И послан бысть ко мне един от серафимов, и в руце своей имяше угль огненный, егоже клещами взят от жертвенника. И прикоснуся устом моим, и рече: се прикоснуся сие устнам твоим, и отымет беззакония твоя, и грехи твоя очистит. И слышах глас Господа глаголющаго: кого послю, и кто пойдет к людем сим? И рекох: се аз есмь, посли мя. И рече: иди, и рцы людем сим: слухом услышите, и не уразумеете, и видяще узрите, и не увидите. Одебеле бо сердце людей сих, и ушима своима тяжко слышаша, и очи своя смежиша, да не како увидят очима, и ушима услышат, и сердцем уразумеют, и обратятся, и исцелю я. И рекох: доколе, Господи? И рече: дондеже аще запустеют гради, от еже не пожити: и доми, от еже не быти человеком, и земля оставлена будет пуста. И по сих продолжит Бог человеки, и умножатся оставльшиися на земли.

Пророчества Исаиина чтение. [Глава 19.]

Се Господь седит на облаце легце, и приидет во Египет, и сотрясутся рукотворенная Египетская от лица Его: и сердце их умалится в них. И смятется дух их в них, и совет их разорит. И предаст Египта в руки господей, зане сия глаголет Господь Владыка Святый Саваоф: Пиют египтяпе воду яже при мори, Река же оскудеет и изсхнет. Сия глаголет Господь: где суть ныне премудрии твои? да возвестят ти, и да рекут тебе, что совеща Господь Саваоф на Египта. В день он будут египтяне в страсе и трепете, от лица руки Господа Саваофа, юже Он возложит на них. И будет олтарь Господень в стране Египетстей, и столп в пределех его Господеви. И будет в знамение в веки Господу Саваофу, в стране Египетстей: яко воззовут ко Господу, и послет им Господь человека, иже спасет их. И ведом будет Господь египтяном, и познают египтяне Господа в день он, и сотворят жертву и дар, и помолятся, и воздадят обеты своя Господеви.

На литии стихиры праздника, глас 1: Ветхий деньми: и прочих две.

Стихиры самогласны, глас 1. [Анатолиа:]

Ветхий деньми, Иже закон древле в Синаи дал Моисею, днесь Младенец видится, и по закону, яко закона Творец, закон исполняя, во храм приносится, и старцу дается. Прием же Сего Симеон праведный, и обещаний сбытие видев совершаемое, радостно вопияше: видеша очи мои, еже от века таинство сокровенное, напоследок дний сих явльшееся, свет разоряя неверных языков омрачение, и славу дая новоизбранну Израилю. Темже отпусти раба Твоего от соуз сея плоти, к нестареемому и чудному некончаемому животу, подая мирови велию милость.

[Иоанна монаха:] Днесь древле Моисею в Синаи закон подавый, законным повинуется велением, нас ради яко милосерд по нам быв. Ныне Чистый Бог, яко Отроча Свято, ложесна разверз Чистыя, Себе Самому яко Бог приносится, законныя клятвы свобождая, и просвещая души наша.

Глас 2.

[Андреа Пирра:] Емуже вышнии служителие с трепетом молятся, долу ныне Симеон вещными руками прием, Бога человеком соединитися проповеда, и Человека небесна Бога видяй, отлучаяся сущих на земли радостно взываше: Иже во тьме сущим невечерний свет открываяй, Господи слава Тебе.

Таже в Триоди хвалитных два стиха.

[зри] Того ради вчинися петися Триоди хвалитным стихам в литию на Вечерни, за еже не оставити Триоднаго стиха ни единаго, еже ему не петися.

Глас 6. Самогласны.

Помышляю день оный и час, егда имамы вси нази и яко осуждени, неумытному Судии предстати, тогда труба возшумит вельми, и основания земли подвижатся, и мертвии от гробов воскреснут, и возрастом единем вси будут, и всех тайная явленна предстанут пред Тобою и возрыдают, и восплачутся, и во огнь кромешный отыдут, иже никогдаже покаяшася: и в радость и веселие, праведных жребий внидет в чертог Небесный.

О каковый час тогда, и день страшный, егда сядет Судия на престоле страшном! Книги разгибаются, и деяния обличаются, и тайная тьмы явлена бывают, ангели обтекают, собирающе вся языки. Приидите, услышите царие и князи, раби и свободни, грешницы и праведницы, богатии и нищии: яко грядет Судия, хотяй судити всей вселенней. И кто претерпит пред лицем Его, егда ангели предстанут обличающе деяния, помышления, и мысли, яже в нощи и во дни? О каковый час тогда! Но прежде даже не приспеет кончина, потщися зовущи душе: Боже, обратив спаси мя, яко един благоутробен.

Славу же поем во все те Недели, фарисееву, и блуднаго, и мясопустную, и сыропустную, в Триоди, яже писана на литии.

Слава, самогласен, глас 7:

Господни разумевше заповеди, тако поживем: алчущия напитаим, жаждущия напоим, нагия облечем, странныя введем, болящия и в темнице сущия посетим: да речет и к нам хотяй судити всей земли: приидите благословеннии Отца Моего, наследуйте уготованное вам Царствие.

И ныне, праздника, глас 5.

[Германово:] Ветхий деньми младенствовав плотию, Материю Девою в церковь приносится, Своего закона исполняя обещание. Егоже Симеон приим глаголаше: ныне отпущаеши с миром, по глаголу Твоему, раба Твоего: видеша бо очи мои спасение Твое Святый.

На стиховне стихиры воскресны, глас 2:

Воскресение Твое Христе Спасе, всю просвети вселенную и призвал еси Твое создание: Всесильне Господи слава Тебе.

Ины стихиры по алфавиту.

Стих: Господь воцарися, в лепоту облечеся.

Древом Спасе упразднил еси, юже от древа клятву, державу смерти погребением Твоим умертвил еси, просветил же еси род наш востанием Твоим. Темже вопием Тебе: Животодавче Христе Боже наш, слава Тебе.

Стих: Ибо утверди вселенную, яже не подвижится.

На Кресте явлься Христе пригвождаем, изменил еси доброту зданий: и безчеловечие убо воини показующе, копием ребра Твоя прободоша, евреи же печатати гроба просиша, Твоея власти не ведуще. Но за милосердие утроб Твоих, приемый погребение, и тридневен воскресый Господи слава Тебе.

Стих: Дому Твоему подобает святыня Господи, в долготу дний.

Животодавче Христе, волею страсть претерпевый смертных ради, во ад же снизшед яко силен, тамо Твоего пришествия ожидающия, исхитив яко от зверя {из руки} крепкаго, рай вместо ада жити даровал еси. Темже и нам славящим тридневное Твое востание, даруй очищение грехов, и велию милость.

Слава, Триоди, глас 8:

Увы мне мрачная душе, доколе от злых не отреваешися? Доколе унынием слезиши? Что не помышляеши о страшном часе смерти? Что не трепещиши вся страшнаго судища Спасова? Убо что отвещаеши? или что отречеши? Дела твоя предстоят на обличение твое, деяния обличают клевещуща. Прочее о душе, время наста: тецы, предвари, верою возопий: согреших Господи, согреших Ти: но вем Человеколюбче благоутробие Твое, Пастырю добрый, да не разлучиши мене одесную Тебе предстояния, великия ради милости Твоея.

И ныне, праздника, глас тойже. Андреа Критскаго:

Иже на Херувимех носимый и певаемый от Серафим, днесь в Божественное святилище по закону приносим, на старческих, яко на престоле седит руках и от Иосифа приемлет дары Боголепно, яко супруг горличищ, нескверную Церковь и от язык новоизбранныя люди, голуби на же два птенца, яко Начальник Ветхаго же и Новаго. Еже к Нему обещания Симеон конец прием, благословя Деву Марию Богородицу, страстей образы, Иже из Нея, провозгласи и от Него прошаше отпущения, вопия: ныне отпусти мя, Владыко, якоже прежде возвести ми, яко видех Тя, Первовечнаго Света и Спаса Господа христоименитым людем.

На благословении хлебов тропарь праздника трижды:

Тропарь, глас 1:

Радуйся благодатная Богородице Дево, из Тебе бо возсия Солнце правды Христос Бог наш, просвещаяй сущия во тьме: веселися и ты старче праведный, приемый во объятия Свободителя душ наших, дарующаго нам воскресение.

И чтение в посланиих апостольских. И идеже не будет бдения, по Ныне отпущаеши, тропарь воскресен. Слава, и ныне, праздника. На Повечерии, по Трисвятом, кондак Триоди. Слава, и ныне, праздника. Полунощницу же поем по обычаю, с каноном Троичным.

На Утрени,

на Бог Господь, тропарь воскресен дважды, глас 2.

Егда снизшел еси к смерти, Животе Безсмертный, тогда ад умертвил еси блистанием Божества. Егда же и умершия от преисподних воскресил еси, вся силы небесныя взываху: Жизнодавче Христе Боже наш, слава Тебе.

Слава, и ныне, праздника, глас 1:

Радуйся благодатная Богородице Дево, из Тебе бо возсия Солнце правды Христос Бог наш, просвещаяй сущия во тьме: веселися и ты старче праведный, приемый во объятия Свободителя душ наших, дарующаго нам воскресение.

По кафисмах седальны воскресны, с Богородичны их:

По 1-м стихословии, седальны воскресны, глас 2:

Благообразный Иосиф, с Древа снем пречистое Твое тело, плащаницею чистою обвив, и благоуханьми во гробе нове закрыв положи: но тридневен воскресл еси Господи, подая мирови велию милость.

Воскресни Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца.

Мироносицам женам при гробе представ ангел вопияше: мира мертвым суть прилична, Христос же истления явися чуждь. Но возопийте: воскресе Господь, подая мирови велию милость.

Слава, и ныне, Богородичен: Препрославленна еси Богородице Дево, поем Тя: Крестом бо Сына Твоего низложися ад, и смерть умертвися, умерщвленнии востахом, и живота сподобихомся: рай восприяхом древнее наслаждение. Тем благодаряще, славословим яко державнаго Христа Бога нашего, и единаго Многомилостиваго.

По 2-м стихословии седальны, глас 2.

Камень гробный запечатати не возбранив, камень веры воскрес подал еси всем, Господи слава Тебе.

Стих: Исповемся Тебе Господи всем сердцем моим, повем вся чудеса Твоя.

Учеников Твоих лик с мироносицами женами радуется согласно: общий бо праздник с ними празднуют {празднуем}, в славу и честь Твоего Воскресения. И теми вопием Ти, Человеколюбче Господи: людем Твоим подаждь велию милость.

Слава, и ныне, Богородичен: Преблагословенна еси Богородице Дево, Воплощшим бо ся из Тебе ад пленися, Адам воззвася, клятва потребися, Ева свободися, смерть умертвися, и мы ожихом. Тем воспевающе вопием: благословен Христос Бог благоволивый тако, слава Тебе.

И чтение во Евангелии толковом: и полиелей праздника. Припеваем и 3-й псалом: На реках Вавилонских: таже величание праздника, и тропари, Ангельскии собор: и седален праздника, по единожды:

Седален, глас 1. Самоподобен:

Лик ангельский да удивится чудеси: земнии же гласы возопием пение, зряще неизреченное Божие снизхождение: Егоже бо трепещут небесныя силы, ныне старчи объемлют руце Единаго Человеколюбца.

Слава, глас 1.

Подобен: Лик ангельский:

Сый со Отцем на престоле святем, пришед на землю от Девы родися, и Младенец бысть леты сый неописан, Егоже приим Симеон на руки, радуяся глаголаше: ныне отпущаеши Щедре, возвеселив раба Твоего.

И ныне, глас 4.

Подобен: Удивися Иосиф:

Младенствуеши мене ради, Ветхий деньми: чищением приобщаешися, чистейший Боже, да плоть увериши мне юже от Девы. И сим Симеон поучаяся, позна Тя Бога явльшагося плотию. И яко жизнь лобзаше, и радуяся старчески взываше: отпусти мене, Тебе бо видех Живота всяческих.

И чтение праздника.

Степенна, глас 2.

Антифон 1: Ихже стихи повторяюще поем:

На небо очи пущаю моего сердца, к Тебе Спасе, спаси мя Твоим осиянием.

Помилуй нас согрешающих Тебе много, на всякий час, о Христе мой, и даждь образ прежде конца покаятися Тебе.

Слава: Святому Духу, еже царствовати подобает, освящати, подвизати тварь: Бог бо есть, единосущен Отцу и Слову.

И ныне, тойже.

Антифон 2:

Аще не Господь бы был в нас, кто доволен цел сохранен быти от врага, купно и человекоубийцы?

Зубом их не предаждь Спасе, Твоего раба: ибо львовым образом на мя подвизаются врази мои.

Слава: Святому Духу живоначалие и честь: вся бо созданная, яко Бог сый силою {укрепляет,} соблюдает во Отце, Сыном же.

И ныне, тойже.

Антифон 3:

Надеющиися на Господа, уподобишася горе святей: иже никакоже движутся прилоги вражиими.

В беззаконии рук своих да не прострут божественне живущии: не оставляет бо Христос жезла на жребии Своем.

Слава: Святым Духом точится всяка премудрость: отсюду благодать апостолом, и страдальчествы венчаются мученицы, и пророцы зрят.

И ныне, тойже.

Прокимен праздника. Глас 4: Помяну имя Твое во всяком роде и роде. Стих: Отрыгну сердце мое слово благо: Всякое дыхание:

Евангелие праздника.

Евангелие Луки, зачало 8. [Лк. 2, 25—32.]

Во время оно, бе человек во Иерусалиме, eмуже имя Симеон: и человек сей праведен, и благочестив, чая утехи Израилевы: и Дух бе Свят в нем.

Тогда был в Иерусалиме человек, именем Симеон. Он был муж праведный и благочестивый, чающий утешения Израилева; и Дух Святый был на нем.

И бе eму обещанно Духом Святым, не видети смерти, прежде даже не видит Христа Господня.

Ему было предсказано Духом Святым, что он не увидит смерти, доколе не увидит Христа Господня.

И прииде духом в церковь: и eгда введоста родитeля Oтроча Иисуса, сотворити има по обычаю законному о Нем.

И пришел он по вдохновению в храм. И, когда родители принесли Младенца Иисуса, чтобы совершить над Ним законный обряд,

И той прием Eго на руку своeю, и благослови Бога, и рече:

он взял Его на руки, благословил Бога и сказал:

Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром:

Ныне отпускаешь раба Твоего, Владыко, по слову Твоему, с миром,

яко видесте oчи мои спасение Твое,

ибо видели очи мои спасение Твое,

eже eси уготовал пред лицем всех людей:

которое Ты уготовал пред лицем всех народов,

свет во откровение языком, и славу людей Твоих Израиля.

свет к просвещению язычников и славу народа Твоего Израиля.


Воскресение Христово: и псалом 50. Стихира праздника.

По 50-м псалме стихира, глас 6:

Да отверзется дверь небесная днесь: безначальное бо Слово Отчее, начало приим под леты, не отступль Своего Божества, от Девы яко Младенец четыредесятодневен, Материю вольне приносится в церковь законную: и Сего на руки приемлет старец, отпусти зовый раба Владыко: ибо очи мои видеста спасение Твое. Пришедый в мир спасти род человечь, Господи слава Тебе.

Канон воскресен, со ирмосом на 4: и Триоди на 6: и праздника на 4.

Канон воскресен. Глас 2.

Песнь 1.

Ирмос: Во глубине постла иногда, фараонитское всевоинство преоруженная сила, воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть, препрославленный Господь, славно бо прославися.
  1   2   3




Похожие:

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconСписок генералам, штаб- и обер-офицерам Отдельного Корпуса Пограничной Стражи по старшинству

Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconКвартирное росписаніе
Шефъ пограничной стражи Министръ Финансовъ, Статсъ-Секретарь. Сергей Юльевичъ Витте
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа icon13 Пограничные войска. 13 15. Управление 1-й Заамурской пограничной пехотной дивизии
Фонды управлений, соединений и частей пограничной и внутренней стражи, местных войск, воинских начальников, жандармских, карательных...
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconНо отвечала она: "Нет, я тебя не люблю"
Так, у каждых ворот у богини требовали плату за проход, и стражи говорили ей: “Сбрось свои одежды, и оставь свои украшения, потому...
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconИ о Орле Золотом Когте Здравствуй, Капля. И тебе привет, Снегопад. Зачем потревожили старого кота? Врачеватель послал али от безделья пришли? Ах, про Камнесказа вам рассказ
Ах, про Камнесказа вам рассказать… Что ж, стражи сильно преувеличили, сказав, что наш Сказитель в детстве был самым прилежным учеником....
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconГ. И. Бутмана «Время молчать и время говорить»[Израиль]: б-ка Алия, 1984. В книге рассказывается о сионистских активистах, боровшихся в Советском Союзе за право выезда в Израиль и оказавшихся в Дубравлаге. Полный текст книги в Интернете находится по адресу
Отрывки из книги Г. И. Бутмана «Время молчать и время говорить»[Израиль]: б-ка Алия, 1984. В книге рассказывается о сионистских активистах,...
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconТвердого духом Ты хранишь в совершенном мире, ибо на Тебя уповает он
Довольство и заботы, радость и горе, здоровье и болезнь постоянно сменяются в течение жизни, но мир преобладает "в твердом духом",...
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconМолитва священномученика Киприяна
Начинаем глаголати молитву священномученика Киприяна, во дни или в нощи, или в кой час упражняешися, вся силы сопротивнаго от славы...
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconДокументы
1. /Отец Израиль.doc
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconДокументы
1. /Израиль. Краткий исторический очерк.txt
Стих: От стражи утренния до нощи, от стражи утренния, да уповает Израиль на Господа iconСтих-игра на 20-летие саши

Разместите кнопку на своём сайте:
Документы


База данных защищена авторским правом ©podelise.ru 2000-2014
При копировании материала обязательно указание активной ссылки открытой для индексации.
обратиться к администрации
Документы

Разработка сайта — Веб студия Адаманов