Благовещение в Неделю 3-ю постов icon

Благовещение в Неделю 3-ю постов



НазваниеБлаговещение в Неделю 3-ю постов
страница1/3
Дата конвертации02.07.2012
Размер400.19 Kb.
ТипДокументы
  1   2   3
1. /Благовещение (2002) в Неделю Крестопоклонную.docБлаговещение в Неделю 3-ю постов

Благовещение в Неделю 3-ю постов

В субботу на Малей вечерни,

на Господи воззвах, стихиры Креста, 4: глас 6.

Подобен: Ангельския:

Ныне ангельская воинства копиеносят Древо честное, благоговейно окружающа, и вся созывающа верныя на поклонение. Приидите убо постом просветившиися, припадем ему радостию и страхом, верно зовуще: радуйся честный Кресте, миру утверждение. [Дважды.]

Да Адамову потребиши клятву, плоть нашу приемлеши кроме скверны, распинаешися же и умираеши, Иисусе преблагий: темже Крест Твой, и копие, губу же и трость, гвоздие верно почитаем, и Воскресение Твое видети просим.

Заключает Едем древом древле змий, древо же Креста отверзает сей всем хотящим постом и слезами очиститися. Приидите убо предлежащее видяще, тому припадем со страхом вернии зовуще: отверзи врата небесная Кресте, любящим тя.

Слава, и ныне, праздника, глас 1:

В шестый месяц архистратиг послан бысть к Тебе Деве и Чистей, возвестити Тебе слово спасения, вкупе же и звати Тебе: радуйся обрадованная, Господь с Тобою. Родиши Сына Превечнаго из Oтца, и спасет люди Своя от грех их.

На стиховне

стихира воскресна, глас 3:

Страстию Твоею Христе, омрачивый солнце, и светом Твоего Воскресения просветивый всяческая, приими нашу вечернюю песнь Человеколюбче.

И праздника 3, самогласны. Стиховна Великия вечерни с припевы их: глас 4:

В шестый месяц послан бысть архангел к Деве Чистей, и радоватися Eй прирек, благовести из Нея Избавителю проити. Темже приимши целование, зачат Тя Превечнаго Бога, несказанно благоволившаго вочеловечитися, во спасение душ наших.

Стих: Благовестите день от дне спасение Бога нашего.

Языка, eгоже не ведяше, услыша Богородица, глаголаше бо к ней архангел благовещения глаголы: отoнудуже верно приимши целование, зачат Тя превечнаго Бога. Темже и мы радующеся вопием Ти: из Нея воплотивыйся непреложно, Боже, мир мирови даруй, и душам нашим велию милость.

Стих: Воспойте Господеви песнь нову, воспойте Господеви вся земля.

Се воззвание ныне явися нам: паче слова Бог человеком соединяется, архангеловым гласом прелестъ отгоняется: Дева бо приемлет радость, земная быша небо, мир разрешися первыя клятвы. Да радуется тварь, и гласы да воспоет: Творче и Избавителю наш, Господи слава Тебе.

Слава, и ныне: повторяем 1-ю стихиру: В шестый месяц: или сию, глас тойже.

[Андрея Иеросалимита:] Днесь радость благовещения, девственное торжество, нижняя с вышними совокупляются, Адам обновляется, и Eва первыя печали свобождается: и сень нашего существа, обожением Приемшаго смешение, Церковь Божия бысть.
О таинства! образ истощания неведомь, богатство благости несказанно. Ангел служит чудеси: Девича утроба Сына приемлет: Дух Святый низпосылается: Oтец свыше благоволит: и изменение oбщим творится советом. В немже и имже спасшеся, вкупе с Гавриилом к Деве возопиим: радуйся, обрадованная, из Неяже спасение Христос Бог наш, eже по нам прием eстество, к Себе возведе. Того моли спастися душам нашим.

По Трисвятом тропарь воскресен, глас 3:

Да веселятся небесная, да радуются земная: яко сотвори державу мышцею Своею Господь, попра смертию смерть, первенец мертвых бысть, из чрева адова избави нас, и подаде мирови велию милость.

Слава, и ныне, праздника, глас 4.

Днесь спасения нашего главизна, и еже от века таинства явление: Сын Божий Сын Девы бывает, и Гавриил благодать благовествует, темже и мы с ним Богородице возопиим: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Ектениа, и отпуст.

На Велицей вечерни,

Блажен муж: кафисма вся. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, глас 3:

Твоим Крестом Христе Спасе, смерти держава разрушися, и диаволя прелесть упразднися: род же человеческий верою спасаемый: песнь Тебе всегда приносит.

Просветишася всяческая Воскресением Твоим Господи, и рай паки отверзеся: вся же тварь восхваляющи Тя, песнь Тебе всегда приносит.

Славлю Отца и Сына силу, и Святаго Духа пою власть, нераздельное, несозданное Божество, Троицу единосущную, царствующую в век века.

И Креста подобны 3, глас 5:

Подобен: Радуйся постников:

Возсияй Господень Кресте, светолучныя молния твоея благодати, в сердца чтущих тя, и Богоприятною любовию приемлющих, мировожделенне, имже слезное потребися сетование, и смертных сетей избавихомся, и к присному веселию приидохом. Покажи красоты твоея благолепие, воздаяние подаждь воздержания рабом твоим, верно просящим твое богатное заступление, и велию милость.

Радуйся живоносный Кресте, Церкве красный раю, древо нетления, прозябшее нам вечныя славы наслаждение: иже бесовстии отгоняются полцы, и ангельстии свеселятся чинове, и совокупления верных празднуют. Оружие непобедимое, утверждение нерушимое, верных победо, священников похвало, Христовы ныне страсти и нам подаждь достигнути, и велию милость.

Радуйся живоносный Кресте, благочестия непобедимая победа, дверь райская, верных утверждение, Церкве ограждение: имже тля разорися и упразднися, и попрася смертная держава, и вознесохомся от земли к небесным: оружие непобедимое, бесов сопротивоборче, славо мучеников, преподобных яко воистинну удобрение, пристанище спасения, даруяй миру велию милость.

И праздника подобны 3, на 4. Глас 6.

Подобен: Всю отложивше:

Совет превечный открывая Тебе Oтроковице, Гавриил предста, Тебе лобзая и вещая: радуйся, земле ненасеянная: радуйся, купино неопалимая. Радуйся, глубино неудобозримая: радуйся, мосте к небесeм преводяй, и лествице высокая, юже Иаков виде: радуйся, Божественная стамно манны: радуйся, разрешение клатвы: радуйся, Адамово воззвание, с Тобою Господь. [Дважды.]

Являешися Мне яко человек, глаголет нетленная Oтроковица ко архистратигу, и како вещаеши глаголы паче человека? Со Мною бо рекл eси Богу быти, и вселитися во утробу Мою. И како буду, глаголи Ми, вместилище пространное, и место священия, херувимы Превосходящаго? Да не прельстиши Мене лестию, не бо познах сласти, браку eсмь непричастна: како убо Oтроча рожду?

Бог идеже хощет, побеждается eстества чин, глаголет безплотный, и яже паче человека содеваются, моим веруй истинным глаголом, Всесвятая Пренепорочная. Oна же возопи: буди Мне ныне по глаголу твоему, и рожду Безплотнаго, плоть от Мене заимствовавшаго, яко да возведет человека, яко eдин силен, в первое достояние, срастворением.

Слава, Креста, глас 3:

Христе Боже наш, вольное распятие во общее воскресение рода человеческаго восприемый, и тростию Креста, обагрением червленым Своя персты окровавивый, оставительная нам царски подписати человеколюбствовавый, не презри нас бедствующих, и паки от Тебе разстояние: но ущедри едине долготерпеливе, во обстоянии люди Твоя, и востани, побори борющия ны, яко всесилен.

И ныне, праздника, глас 6, самогласен. [Иоанна монаха:]

Послан бысть с небесе Гавриил архангел, благовестити Деве зачатие: и пришед в Назарет, помышляше в себе, чудеси удивляяся: о како в вышних непостижим Сый от Девы раждается! Имеяй престол небо, и подножие землю, во утробу вмещается Девичу! На Негоже шестокрилатии, и многоoчитии зрети не могут, словом eдинем от Сея воплотитися благоизволи. Божие eсть слово настоящее. Что убо стою, и не глаголю Деве: радуйся Благодатная, Господь с Тобою: радуйся, Чистая Дево, радуйся, Невесто Неневестная: радуйся, Мати Живота, благословен Плод чрева Твоего.

Таже вход. И чтений 5.

Исхода чтение. [Глава 3.]

Вниде Моисей в гору Божию Хорив: явися же ему ангел Господень в пламени огненне из купины, и виде, яко купина горяше огнем, и купина не сгараше. Рече же Моисей: прешед узрю видение великое сие, что яко не сгарает купина? Якоже виде Господь, яко приступает видети, призва его Господь, из купины глаголя: Моисее, Моисее. он же рече: что есть? И рече: не приближися семо. иззуй сапог от ногу твоею: место бо, на немже ты стоиши, земля свята есть. И рече ему: Аз есмь Бог отца твоего, Бог Авраамов, и Бог Исааков, и Бог Иаковль. отврати же Моисей лице свое, стыдяше бо ся зрети пред Богом. Рече же Господь к Моисею: видя видех озлобление людей Моих, иже во Египте, и вопль их услышах от насильствующих в делех. Вем бо болезнь их, и снидох еже изъяти их от руки египтян, и извести их от земли оныя, и ввести их в землю благу и многу, в землю точащу мед и млеко.

Притчей чтение. [Глава 8.]

Господь созда мя начало путей Своих, в дела Своя: Прежде век основа мя в начале, прежде неже землю сотворити, и прежде неже бездны соделати, прежде неже произыти источником водным: Прежде неже горам водрузитися, прежде же всех холмов раждает мя. Господь сотвори страны и пустыни, и концы населены под небесем. Егда готовяше небо, с Ним бех: и егда отлучаше Себе престол на ветрех. Егда крепки творяше вышния облаки, и яко тверды полагаше источники поднебесныя: Внегда полагати морю предел его, и воды не мимоидут уст его, и крепки творяше основания земли, бех к Нему подобна. Аз бех, о нейже радовашеся, по вся же дни веселяхся пред лицем Его, на всяко время.

Бытия чтение. [Глава 28.]

Изыде Иаков от студенца клятвеннаго, и иде в Харрань. И обрете место, и спа тамо. Зайде бо солнце: и взят от камения места того, и положи возглавие себе, и спа на месте оном, и сон виде: И се лествица утверждена на земли, eяже глава досязаше до небес, и ангели Божии восхождаху и низхождаху по ней. Господь же утверждашеся на ней, и рече: Аз Бог Авраамов отца твоего, и Бог Исааков, не бойся: земля, идеже ты спиши на ней, тебе дам ю и семени твоему. И будет семя твое яко песок земный, и распространится на море, и Ливу, и север, и на востоки: и возблагословятся о тебе вся колена земная, и о семени твоем. И се Аз с тобою сохраняяй тя на всяком пути, аможе аще пойдеши: и возвращу тя в землю сию, яко не имам тебе оставити, дондеже сотворити Ми вся, елика глаголах тебе. И воста Иаков от сна своего, и рече: яко eсть Господь на месте сем, аз же не ведех. И убояся, и рече: яко страшно место сие, несть сие, но дом Божий и сия врата небесная.

Прoрочества Иезекиилева чтение. [Главы 43 и 44.]

Тако глаголет Господь: будет от дне осмаго и прочее, сотворят иереи на олтари всесожжения вашего, и прииму вы, глаголет Адонаи Господь. И обрати мя на путь врат святых внешних, зрящих на востоки, и сия бяху затворена. И рече Господь ко мне: врата сия затворена будут, и не отверзутся, и никтоже пройдет сквозе их, яко Господь Бог Израилев пройдет ими, и будут затворена. Яко Игумен сядет в них снести хлеб, по пути Еламских врат внидет, и по пути его изыдет. И введе мя по пути врат святых сущих к северу, прямо храму: и видех, и се исполнь славы храм Господень.

Притчей чтение. [Глава 9.]

Премудрость созда себе дом, и утверди столпов седмь. Закла своя жертвенная, и раствори в чаши своей вино, и уготова свою трапезу. Посла своя рабы, созывающи с высоким проповеданием на чашу глаголющи: Иже есть безумен, да уклонится ко мне. И требующим ума рече: Приидите, ядите мой хлеб, и пийте вино, еже растворих вам. Оставите безумие, и живи будите, и взыщите разума, да поживете, и исправите разум в ведении. Наказуяй злыя, приимет себе безчестие: обличаяй же нечестиваго, опорочит себе, обличения бо нечестивому раны ему. Не обличай злых, да не возненавидят тебе: обличай премудра, и возлюбит тя. Даждь премудрому вину, и премудрший будет: сказуй праведному, и приложит приимати. Начало премудрости, страх Господень, и совет святых, разум. Разумети бо закон, помысла есть благаго: сим бо образом многое поживеши время, и приложатся тебе лета живота.

На литии стихиры праздника, самогласны 3, глас 1:

[Византиево:] В шестый месяц архистратиг послан бысть к Тебе Деве и Чистей, возвестити Тебе слово спасения, вкупе же и звати Тебе: радуйся обрадованная, Господь с Тобою. Родиши Сына Превечнаго из Oтца, и спасет люди Своя от грех их.

[Анатолиево:] В месяц шестый послан бысть с небесе Гавриил архангел, во град Галилейский Назарет, принести Oтроковице радость благовещения: и пришед к Ней, возопи глаголя: радуйся обрадованная, Господь с Тобою. Радуйся, вместилище невместимаго eстества: Eгоже бо небеса не вместиша, утроба Твоя вмести, Благословенная. Радуйся, честное Адамово воззвание, и Eвино избавление, и радость мира, и веселие рода нашего.

Послан бысть Архангел Гавриил с небесе от Бога к Деве нескверней, во град Галилейский Назарет, благовестити ей страннаго образа зачатие. Послан бысть раб безплотен ко одушевленному граду и двери мысленней возвестити Владычняго пришествия снитие. Послан бысть воин небесный ко Пресвятыя Славы Палате, проуготовати Зиждителю жилище неотъемлемо. И пришед к Ней взываше: радуйся, престоле огнезрачный, четверозрачных преславнейший: радуйся, седалище Царя Небеснаго. Радуйся, горо несекомая, приятелище пречестное: в Тебе бо все исполнение вселися Божества телесно, благоволением Отца присносущнаго и содейством Всесвятаго Духа. Радуйся, обрадованная, Господь с Тобою.

И Креста 3, писаны на хвалитех. Глас 4.

Подобен: Яко добля:

Во гласех воскликнем, в песнех возвеличим, Крест честный облобызающе, и к нему возопиим: Кресте всечестне, освяти наша души и телеса силою твоею, и от всякаго вреда сопротивных соблюди невреждены, благочестно покланяющияся тебе.

Приступивше почерпите неистощаемых вод, Креста благодатию проливаемых: се предлежащее видяще Древо святое, дарований источник, напоеное кровию и водою Владыки всех, на том волею вознесшагося, и земныя воздвигшаго.

Церкве утверждение, монашествующих похвала и спасение, ты еси Кресте всечестне: темже покланяющеся тебе, и сердцем и душею просвещаемся днесь, Божественною благодатию на тебе Пригвоздившагося, и державу льстиваго разорившаго, и клятву потребльшаго.

Слава, праздника: глас 8.

[Иоанна монаха:] Да веселятся небеса, и радуется земля: ибо Oтцу соприсносущный, собезначальный и сопрестольный, щедростию прием и человеколюбную милость, Себе постави во истощание, благоволением и советом Oтчим и во утробу вселися Девичу, предочищенную Духом. О чудесе! Бог в человецех, Невместимый в ложеснах, Безлетный в лето: и eже преславнее, яко и зачатие безсеменно, и истощание несказанно, и таинство eлико. Бог бо истощавается, и воплощается, и зиждется, ангелу к Чистей зачатие глаголавшу: радуйся обрадованная, Господь с Тобою, имеяй велию милость.

И ныне, Креста, глас 5.

Зрящи Тя тварь вся на Кресте нага висяща, Содетеля и Зиждителя всех, изменяшеся страхом, и рыдаше: солнце же свет омрачи, и земля колебашеся, камение же разседашеся, и храма светлость раздирашеся. мертвии восташа от гробов, и ангельския силы ужасошася, глаголюще: о чудесе! Судия судится, и страждет хотя за спасение мира, и обновление.

На стиховне

стихиры воскресны, глас 3.

Страстию Твоею Христе, омрачивый солнце и светом Твоего Воскресения, просветивый всяческая, приими нашу вечернюю песнь Человеколюбче.

По алфавиту:

Стих: Господь воцарися, в лепоту облечеся.

Живоприемное Твое востание Господи вселенную всю просвети, и Твое создание истлевшее призва. Темже клятвы Адамовы изменшеся, вопием: всесильне Господи, слава Тебе.

Стих: Ибо утверди вселенную, яже не подвижится.

Бог сый неизменен, плотию стражда изменился еси, Егоже тварь не терпящи висяща зрети, страхом прекланяшеся, и стенящи поет Твое долготерпение: сошед же во ад, тридневен воскресл еси, жизнь даруя мирови, и велию милость.

Стих: Дому Твоему подобает святыня Господи, в долготу дний.

Да род наш от смерти Христе избавиши, смерть претерпел еси: и тридневен из мертвых воскрес, с Собою воскресил еси, иже Тя Бога познавших: и мир просветил еси. Господи слава Тебе.

Слава, Креста, глас 4:

Пособивый Господи кроткому Давиду победити иноплеменника, верным людем нашим споборствуй, и оружием Креста низложи враги наша: покажи благоутробне на нас древния милости Твоя, и да разумеют воистинну, яко Ты еси Бог: и на Тя надеющиися побеждаем, молящиися обычно Пречистей Твоей Матери, дароватися нам велицей милости.

И ныне, праздника, глас тойже.

[Андрея Иеросалимита:] Днесь радость благовещения, девственное торжество, нижняя с вышними совокупляются, Адам обновляется, и Eва первыя печали свобождается: и сень нашего существа, обожением Приемшаго смешение, Церковь Божия бысть. О таинства! образ истощания неведомь, богатство благости несказанно. Ангел служит чудеси: Девича утроба Сына приемлет: Дух Святый низпосылается: Oтец свыше благоволит: и изменение oбщим творится советом. В немже и имже спасшеся, вкупе с Гавриилом к Деве возопиим: радуйся, обрадованная, из Неяже спасение Христос Бог наш, eже по нам прием eстество, к Себе возведе. Того моли спастися душам нашим.

На благословении хлебов, тропарь праздника дважды, глас 4:

Днесь спасения нашего главизна, и еже от века таинства явление: Сын Божий Сын Девы бывает, и Гавриил благодать благовествует, темже и мы с ним Богородице возопиим: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

И Креста единожды, глас 1:

Спаси Господи люди Твоя, и благослови достояние Твое, победы православным христианом на сопротивныя даруя, и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство.

и чтение в Посланиих апостольских или праздника.

На Утрени:

на Бог Господь, тропарь воскресен гласа дважды, глас 3:

Да веселятся небесная, да радуются земная: яко сотвори державу мышцею Своею Господь, попра смертию смерть, первенец мертвых бысть, из чрева адова избави нас, и подаде мирови велию милость.

Слава, Креста, глас 1:

Спаси Господи люди Твоя, и благослови достояние Твое, победы православным христианом на сопротивныя даруя, и Твое сохраняя Крестом Твоим жительство.

И ныне, праздника, глас 4.

Днесь спасения нашего главизна, и еже от века таинства явление: Сын Божий Сын Девы бывает, и Гавриил благодать благовествует, темже и мы с ним Богородице возопиим: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

По кафисмах седальны воскресны, с Богородичнами их.

По 1-м стихословии седальны воскресны, глас 3:

Христос от мертвых воста, начаток усопших: перворожден твари, и Содетель всех бывших, истлевшее естество рода нашего в Себе Самом обнови. Не ктому смерте обладаеши: ибо всех Владыка державу твою разруши.

Стих: Воскресни Господи Боже мой, да вознесется рука Твоя, не забуди убогих Твоих до конца.

Плотию смерти вкусив Господи, горесть смерти пресекл еси востанием Твоим, и человека на ню укрепил еси, первыя клятвы одоление призывая: защитниче жизни нашея Господи, слава Тебе.

Слава, и ныне, Богородичен:

Красоте девства Твоего, и пресветлой чистоте Твоей, Гавриил удивився, вопияше Ти Богородице: кую Ти похвалу принесу достойную? что же возыменую Тя? Недоумеваю и ужасаюся. Темже яко повелен бых, вопию Ти: радуйся Благодатная.

По 2-м стихословии, седальны воскресны, глас 3.

Подобен: Красоте девства:

Неизменнаго Божества, и вольныя страсти Твоея Господи, ужасся ад, в себе рыдаше: трепещу плоти нетленныя ипостаси {плотскаго неистлевша состава}, вижду Невидимаго, тайно борюща мя. Темже и ихже держу, зовут: слава Христе Воскресению Твоему.

Стих: Исповемся Тебе Господи, всем сердцем моим, повем вся чудеса Твоя.

Непостижимое распятия, и несказанное востания богословствуем вернии, таинство неизреченное: днесь бо смерть и ад пленися, род же человеческий в нетление облечеся. Тем благодаряще вопием Ти: слава Христе востанию Твоему.

Слава, и ныне, Богородичен:

Непостижимаго и неописаннаго, единосущнаго Отцу и Духови, во утробу Твою тайно вместила еси Богородице, едино и несмесно от Троицы Божество: познахом Рождество Твое {едину и неслиянну Троицы силу познахом Рождеством Твоим} в мире славити. Темже и благодарственно вопием Ти: радуйся Благодатная.

И чтение во Евангелии толковом. Полиелей, и седальны праздника, вси по единожды.

Глас 1. Подобен: Гроб Твой:

Великий воевода невещественных ангел, во град Назарет представ, Царя возвещает Тебе, Пречистая, веков и Господа, радуйся, глаголя Тебе, благословенная Марие. Непостижимое и несказанное чудо, человеков обновление.

Глас 3. Подобен: Красоте девства:

Днесь вся тварь радуется, яко еже радуйся, Тебе глаголет архангел, Благословенная, Честная и Пречистая Мати Христа Бога. Днесь омрачается змиино шатание: клятвы бо праотчи разрешается соуз. Темже и непрестанно вопием Ти: радуйся, обрадованная.

Глас 4. Подобен: Удивися Иосиф:

Гавриил с небесе, еже радуйся, зовет Честней, яко зачнет во чреве Превечнаго Бога, словом концы составльшаго. Темже Мариам отвещаваше: безмужна есмь и как рожду Сына: безсеменное рождение кто виде? И сказуя глаголаше ангел Богородице и Деве: найдет на Тя Дух Святый и сила Вышняго осенит Тя.

Слава, и ныне, глас и подобен тойже:

Послан бысть Гавриил к Деве Марии, и возвести Ей неизглаголанную радость, яко безсеменно зачнет и не истлевает. Родиши бо Сына, Превечнаго Бога, и спасет люди Своя от грех их: и свидетельствует Пославый мя вопити Тебе благословенная, еже радуйся: Дева родиши, и по рождестве паки пребудеши Дева.

И чтение праздника.

Степенна гласа, глас 3. Антифон 1-й, повторяюще поем:

Плен Сионь Ты изъял еси от Вавилона: и мене от страстей к животу привлецы Слове.

В юг сеющии слезами божественными, жнут класы радостию присноживотия.

Слава: Святому Духу всякое благодарие, якоже Отцу и Сыну сооблистает, в Немже вся живут и движутся.

И ныне, тойже.

Антифон 2-й:

Аще не Господь созиждет дом добродетелей, всуе труждаемся: душу же покрывающу, никтоже наш разорит град.

Плода чревна Духом сынотвореное Тебе Христу якоже и Отцу, святии всегда суть.

Слава: Святым Духом прозрится всякая святыня, премудрость: осуществует бо всякую тварь: Тому послужим, Бог бо, яко Отцу же и Слову.

И ныне, тойже.

Антифон 3-й:

Боящиися Господа блажени, в пути ходяще заповедей: снедят бо животное всеплодие.

Окрест трапезы Твоея возвеселися, зря Твоя Пастыреначальниче исчадия, носяща ветви благоделания.

Слава: Святым Духом всякое богатство славы, от Негоже благодать, и живот всякой твари: со Отцем бо воспеваемь есть, и с Словом.

И ныне, тойже.

Прокимен праздника, глас 4: Благовестите день от дне спасение Бога нашего. Стих: Воспойте Господеви песнь нову, воспойте Господеви, вся земля. Всякое дыхание:

Евангелие праздника.

Евангелие от Луки, зачало 4. [Лк. I, 39 – 49, 56.]

Воставши же Мариам во дни тыя, иде в горняя со тщанием, во град Иудов:

Вставши же Мария во дни сии, с поспешностью пошла в нагорную страну, в город Иудин,

И вниде в дом Захариин и целова Елисавет.

И вошла в дом Захарии, и приветствовала Елисавету.

И бысть яко услыша Елисавет целование Мариино, взыграся младенец во чреве ея: и исполнися Духа Свята Елисавет,

Когда Елисавета услышала приветствие Марии, взыграл младенец во чреве ее; и Елисавета исполнилась Святого Духа,

И возопи гласом велиим, и рече: благословена Ты в женах, и благословен плод чрева Твоего:

И воскликнула громким голосом, и сказала: благословена Ты между женами, и благословен плод чрева Твоего!

И откуду мне сие, да приидет Мати Господа моего ко мне?

И откуда это мне, что пришла Матерь Господа моего ко мне?

Се бо, яко бысть глас целования Твоего во ушию моею, взыграся младенец радощами во чреве моем:

Ибо, когда голос приветствия Твоего дошел до слуха моего, взыграл младенец радостно во чреве моем;

И блаженна Веровавшая, яко будет совершение глаголанным Ей от Господа.

И блаженна Уверовавшая, потому что совершится сказанное Ей от Господа.

И рече Мариам: величит душа Моя Господа,

И сказала Мария: величит душа Моя Господа,

И возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем:

И возрадовался дух Мой о Боге, Спасителе Моем,

Яко призре на смирение рабы Своея: се бо, отныне ублажат Мя вси роди:

Что призрел Он на смирение рабы Своей; ибо отныне будут ублажать Меня все роды;

Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его.

Что сотворил Мне величие Сильный, и свято имя Его.

Пребысть же Мариам с нею яко три месяцы и возвратися в дом свой.

Пребыла же Мария с нею около трех месяцев и возвратилась в дом свой.


Воскресение Христово: и псалом 50.

Стихира праздника, глас 2. Самогласна:

Благовествует Гавриил Благодатней днесь: радуйся, Неневестная Мати, и Неискусобрачная. Не удивляйся странному моему зраку, ни ужасайся, архангел бо eсмь. Змий прельсти Eву иногда: ныне же благовествую Тебе радость, и пребудеши нетленна, и родиши Господа, Пречистая.

Канон воскресен на 4: и Креста на 4: и праздника на 6.

Канон воскресен. Глас 3.

Песнь 1.

  1   2   3



Похожие:

Благовещение в Неделю 3-ю постов iconРабочая программа по алгебре для 7 класса. (I четверть 5ч в неделю, II, III и ivч 3 ч в неделю. Всего 120 часов, по учебнику Алимова Ш. А.)

Благовещение в Неделю 3-ю постов iconУчебно-методический комплект Основное общее образование
Рассчитана: 5 кл. – 204 ч. ( 6 ч в неделю); 6кл.—204,(6 часов в неделю);7 кл-136 ч в
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconФра Анджелико “Благовещение”

Благовещение в Неделю 3-ю постов iconДокументы
1. /Благовещение (2005).doc
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconДокументы
1. /Благовещение (2003).doc
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconОбщедоступная приусадебная ферма из 16 миниферм. Занимает сотку. Обслуживается раз в неделю
Общедоступная приусадебная ферма из 16 миниферм. Занимает сотку. Обслуживается раз в неделю. Круглогодично каждую неделю производит...
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconДокументы
1. /Благовещение (2007) в Великую Субботу.doc
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconДокументы
1. /Благовещение (2001) в Лазареву Субботу.doc
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconДокументы
1. /Благовещение (2004) в Великую Среду.doc
Благовещение в Неделю 3-ю постов iconРабочая учебная программа по русскому языку для 1 класса
В соответствии с федеральным базисным учебным планом курс русского языка в 1-ом классе отводится 165 часов (5 часов в неделю, 33...
Разместите кнопку на своём сайте:
Документы


База данных защищена авторским правом ©podelise.ru 2000-2014
При копировании материала обязательно указание активной ссылки открытой для индексации.
обратиться к администрации
Документы

Разработка сайта — Веб студия Адаманов